parallax background

Coloplast: En virksomhed, fem målgrupper

DigiDoc
20. maj 2019
Nybolig
20. maj 2019
Nybolig
20. maj 2019
DigiDoc
20. maj 2019

Coloplast: en virksomhed, fem målgrupper.

Salgsværktøj: Hvad har stomi-patienten i kørestolen, den tyske professor, den danske sygeplejerske og gæsten på den internationale medico-messe til fælles? Ingenting. Og dog. De er alle Coloplasts mange og forskelligartede målgrupper.

At kunne kommunikere, træne, informere og hjælpe så forskellige målgrupper kræver en stor åbenhed og mange kompetencer. Derfor har Sabroe & Elmkvist været sparringspartner for den danske producent af lægemiddeludstyr Coloplast på en række forskellige områder, fordi evnen til at forenkle, formidle og forme kompleksitet er vores kernekompetence.

Med så mange og forskelligartede kompetencer er vi et ganske særligt innovationshus. Hos os får du ikke et færdigpakket produkt eller en digital løsning fra skuffen, fordi din konkrete udfordring kræver ganske særlig opmærksomhed. Vores mantra er rette løsning til rette målgruppe.

 

Vi har med held hjulpet Coloplast med en række specielle udfordringer, der illustrerer vores brede tilgang til kommunikation, både kommunikationsdesign, strategi og salgsværktøj.