parallax background

Nybolig

Amalienborg Museet
20. maj 2019
Coloplast: En virksomhed, fem målgrupper
20. maj 2019

Snegle som plysdyr og i plusstørrelse.

Da ejendomsmæglerkæden Nybolig skulle have fremstillet blikfang og merchandise til deres kampagne, kontaktede de Sabroe & Elmkvist. Sneglene er blevet lidt af et varemærke for Nybolig og skulle derfor både bruges til eksterne events og til firmaets årlige Nybolig-dag for alle ansatte. Desuden skulle de bruge 10.000 snegle som plysdyr til give-away-formål. Sneglene skulle derfor være i høj kvalitet, og med så lave omkostninger som muligt.
 

Plysdyrene skulle ligne de Nybolig-snegle, som har været Nyboligs varemærke – og en del af deres reklamekampagne på landsdækkende tv – de senere år. At udvikle kommunikationsdesign og kampagner er en af vores kernekompetencer her hos Sabroe & Elmkvist.

Snegle i XS og XL: Vi fremstillede overdimensionerede, oppustelige snegle-balloner, der skulle være slidstærke, da de skulle klare adskillige events sommeren over. Sneglene blev fremstillet i vævet nylondug. På blot nogle få sekunder bliver ballonerne pustet op, og de måler tre meter i højden.
 
Sabroe & Elmkvist har været gode til at styre processen og til at vælge en producent, som kunne opfylde vores høje krav og forventninger. Sabroe & Elmkvist har varetaget hele processen, hvilket har gjort det let for os, da de allerede havde kendskab til det kinesiske produktionsmarked. Vi var glade, da vi stod med det flotte resultat i hænderne.

Ina Rødtness, Kommunikation & Marketing, Nybolig